- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
Zwroty i reklamacje
 
  Zwroty i reklamacjeZwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wyślij go na nasz adres wraz z odstąpieniem od umowy:
Magazyn JN Pack
ul. Kontenerowa 27
81-155 Gdynia
Pobierz przykładowy formularz odstąpienia od umowy
Reklamacje
Każda paczka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzeń w transporcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki, prosimy o kontakt e-mailowy lub pod nr telefonu 693074414. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. Reklamacje prosimy kierować na adres:
Magazyn JN Pack
Pobierz przykładowy formularz odstąpienia od umowy
Reklamacje
Każda paczka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzeń w transporcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki, prosimy o kontakt e-mailowy lub pod nr telefonu 693074414. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. Reklamacje prosimy kierować na adres:
Magazyn JN Pack
ul. Kontenerowa 27
81-155 Gdynia
UWAGA!
Sprawdź zawartość w obecności przewoźnika!
Podpisując przewoźnikowi odbiór bez zastrzeżeń akceptujesz stan i ilość towaru.
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub zawartość jest niekompletna to w momencie odbioru spisz protokół szkody oraz wpisz adnotację o uszkodzeniu na liście przewozowym.
Protokół spisany w momencie odbioru jest podstawą do złożenia reklamacji dla uszkodzonych towarów.
UWAGA!
Sprawdź zawartość w obecności przewoźnika!
Podpisując przewoźnikowi odbiór bez zastrzeżeń akceptujesz stan i ilość towaru.
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub zawartość jest niekompletna to w momencie odbioru spisz protokół szkody oraz wpisz adnotację o uszkodzeniu na liście przewozowym.
Protokół spisany w momencie odbioru jest podstawą do złożenia reklamacji dla uszkodzonych towarów.